surridurr

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Eleonor - 20 juli 2014 23:57

 

Ännu en dag med strålande solsken från en klarblå himmel. Väldigt varmt.


Såklart man ska vara glad över alla dessa fina sommardagar, men ärligt talat så är det i varmaste laget för min del.


En promenad ner på stan var jobbig för att det var för varmt.


Om soffkarusellen så har Lucas lovat att komma och hjälpa till så förhoppningsvis kommer han snart så jag slipper ha den överblivna soffan framför balkongdörren. Soffan ska köras hem till Cissi och Tommy.


-Då får du träffa Tyson också, sa jag till Lucas

-Ja just det, ser jag fram emot, svarade han

-Världens fulaste valp, sa jag och menade såklart tvärtom

-Och så har han en sån där otäck valpmage, alldeles rosa och svart utan en massa päls på, som det är avskyvärt att lägga kinden emot, fortsatte jag

-Så luktar han bergis illa också, undrade Lucas?

-Usch ja, sån där otäck valpdoft, svarade jag med ett leénde

-Fy sjutton, jag får försöka stå ut, svarade Lucas


Thihi, Lucas kommer alla gånger bli lika poppis hos Tyson som han är hos syskonbarnen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards