surridurr

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Påminnelse

Av Eleonor - 31 oktober 2014 20:49

Flytt har skett för en tid sedan till:


surridurr.wordpress.com


Detta pga att det är den sight jag kunnat hitta som mest liknar den gamla bloggspacen.  Där ser jag genast alla inlägg vänner gjort, oavsett vilken bloggsight de använder. På så vis går det lätt hålla kontakten med varandra. Tom bättre än i bloggspace.


De flesta av mina "gamla" bloggvänner har förstått detta och vi håller kontakten. Kul. Men det finns fd bloggvänner som jag ser, men som aldrig läser/kommenterar hos mig. Det är trist. För vi kan så lätt hålla kontakten med varandra som förut om vi bara vill.

 
 
pearl1

pearl1

8 december 2014 15:01

Hej... Hmmm.. Som själv, "gammal" Bloggspacare " kanske man skulle kolla upp den sidan, Wordpress....!!??
"Köra" dubbelt en tid....???

http://bloggplatsen.se

Eleonor

15 januari 2015 01:32

Javisst. Gör det,
Jag körde också dubbelt ett tag.

Mitt lösenord i wp är pilutta

 
Veronica

Veronica

28 december 2014 19:17

Vad säger du? Redan städat undan julen..här får den vara kvar till 20 Knut som sig bör :D
Hoppas den var bra i alla fall.
Såg på bloggplatsen att du flyttat hit permanent och att du lättare ser dina bloggvänners uppdaterade bloggar..är det något nytt det? För jag kan inte minnas att detta är möjligt på wordpress..

Ha det gott

http://lokabloggar.bloggplatsen.se

Eleonor

15 januari 2015 01:26

Yes. Julen kommer in 23/12 och åker ut några dagar senare. Julen var bra, liksom jag hoppas den var för dig också.
Jo, jag har flyttat till wordpress permanent. Så bra för att jag registrerar vilka bloggar jag följer, och då kommer dessa bloggvänners inlägg upp automatiskt. Suveränt.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor - 9 oktober 2014 21:26

Dock ej om använda kaffemuggar. Utan om köande. Alltså apropå hur vi människor beteér oss emot varandra.   Då man står vid en busshållplats och väntar på en buss så bildar man en kö. När kön börjar bli lång kommer nya resenärer och börjar bilda k...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 22:17

HALLÅ DÄR!!!   Vem plockar undan efter dig? Vem placerar din skitiga disk i diskmaskinen? Vem torkar av bordet efter dig?   På "mitt" lilla kontor där jag jobbat tidigare var det förvisso emellanåt en mindre trivsam situation på diskbänke...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 21:35

OBS Min huvudsakliga blogg finns på surridurr.wordpress.com   Underlig dag har det varit idag, tror jag!   Nej, det kan bara inte vara sant, tänkte jag då väckarklockan talade om att det är dags att gå upp Tog med min paraply efter viss tv...

Av Eleonor - 1 oktober 2014 23:00

  Något jag är nyfiken på, är att få veta av alla er som kanske är medelålders med vuxna barn, eller kanske inte alls - men, vad har ni kvar att göra?   Alla har vi väl mål och drömmar om vad vi SKA eller åtminstone verkligen vill göra?   F...

Av Eleonor - 21 september 2014 22:34

Hon har i stort sett dagligen hört av sig nu under tiden jag varit sjuk. Vill veta hur jag mår. Vad jag gör osv. Idag frågade hon flera gånger om jag känner mig deppig. Men det gör jag inte. Syrran menar att om den allra minste lilla tendens finns ...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Skapa flashcards