surridurr

Alla inlägg under april 2014

Av Eleonor - 8 april 2014 21:23


Dagens väder

Dagen har varit grå. Framemot kvällskvisten kom en kort regnskur också. Blåst en liten aning.


Strular igen...

Gör det på bloggspace. Igen!!! Måste vara den struligaste bloggen som finns. Använder man bloggen dagligen så är det mycket tålamodsprövande. Men själva bloggkompisandan på den sighten är bra.


Sömnig dag

Har det varit idag. Lite lugnare i min sjukdomsbild, vilket gör att då går det lättare att koppla av. Vet att det inte går att sova ikapp den sömn man missat, men har ändå gjort något ditåt idag.


Hundvaktskväll/natt

Skrållis har kommit till mig för att vara här under natten. Det blir bra det! På bilden, barn och barnbarn     

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards