surridurr

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Eleonor - 8 juli 2014 21:48

 

Dagens väder

Strålande solsken från en klarblå himmel.

Mitt på dagen var det 32 grader i skuggan, puh! Och dags den här tiden på kvällen är det fortfarande 19,2 grader.


Den här dagen

Har varvats med utomhusvistelse tillsammans med en bok jag inte riktigt kommer in i, samt dammsugning, tvätt och ordna lösningar på it-teknikstrul.


Projekt

Tillhör dessväre den sorten som handlar, handlar och handlar. Får ingen ro om det inte är fullt påfyllt överallt. Så dumt, eftersom det nu inte längre är en stor familj att försörja.

Det gör också att jag kastar, kastar och kastar i samma fart som jag fyller på nytt.

Nu jobbar jag på att inte kasta i samma omfattning. Innebär att jag inte heller får köpa en massa att trycka in i frysen, så nu ska jag använda det som finns i frysen innan jag fyller på med nytt.

Tack Synnöve som fått mig på bättre tankar. Butikerna är öppna alla dagar i veckan. Till kl 21 eller 22. Så det går alltid lätt att handla det man behöver ofta.


Den här kvällen

Kom Kärran med lite hundartiklar.

                                                               


Ett koppel för storväxt hundras. Blir bra för Tyson då han börjar bli vuxen. Fästingmedel, bra för barnens hundar. Samt en hundsäng. 


Suz kom också och ville ha hjälp att skriva ett protoll från ett möte där hon åkte på att vara sekreterare. Hjälper jag så gärna till med. Självklart måste vi också fika och smaska på vattenmelon och nektariner. Mums!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards