surridurr

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Eleonor - 26 mars 2013 21:38

 


På hemvägen idag slog det mig att det är ju påskhelg helgen som kommer nu!!

Hupps! Inte kommer jag ha hunnit med att storstäda och påskpynta.....men det blir nog påsk ändå. Med några lediga dagar!!



Av Eleonor - 26 mars 2013 21:07

 


Glömde titta på termometern i morse, men det såg soligt och fint ut. Alltså ingen varmare vinterjacka på.

Blev en oväntat kall promenad till jobbet. Det hade visst varit 10 minusgrader.


En intensiv dag på jobbet där jag kämpar med ett nytt datasystem, men tror jag börjar komma igång med det på ett bra sätt nu. Men man blir väldigt trött efter varje arbetsdag.


Blev lite beklämd igår av att vännen L har så besvärligt med sin prostatacancer. Lite ledsen över vännen A som drabbats av både lungcancer samt hjärntumör. Samt för vännen K som också drabbats av cancer men med en bättre prognos. Och nu ikväll har jag fått veta att en annan vän A är svårt sjuk.


Jag vill inte det här!!! Jag vill att vännerna ska vara friska!!



Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards