surridurr

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Eleonor - 4 september 2014 22:50

Det hände när jag var kanske 10-11 år. Firade semester ihop med min familj, pappas ena storebror med familj och min faster.

Den här händelsen är verkligen den som jag hittills i livet mest har gapskrattat åt - länge.  Och som vi i släkten gapskrattat åt länge, tillsammans.

Det var när min farbror, pappas storebror "satt sönder" en stol vid ett sommarställe.


Utan överdrift var det så att både vuxna och vi barn tjöt så av skratt att vi vek oss dubbla. Mina barn som av förklarliga skäl inte kan ha varit med om händelsen har alltid hört talas om den, så de skrattar de också.


Gå gärna in på min blogg surridurr.wordpress.com om ni vill läsa om händelsen

Av Eleonor - 4 september 2014 22:01

Får jag föreslå er bloggvänner att ändra adressen till mig?

För bloggare här på bloggplatsen kan jag berätta att det är enkelt. Gå in på länkar. Sedan redigera.

Adressen till mig ska vara:

surridurr.wordpress.com


Anledningen till att jag bytt är att den sajten har fler funktionaliteter som jag gillar. T ex får jag där, varje gång jag loggar in, upp nya inlägg som bloggvänner gjort gjort vare sig de är på samma sajt som jag, eller elt annan. Det är alltså snäppet bättre än i bloggspace.

Tänker absolut inte försöka övertala er att byta till den sajten. Var och en gör som den vill.


Jag gillar bloggplatsen för att den är enkel att lära sig och förstå. Men jag gillar fuktionerna i wordpress bättre, även fast den är lite krångligare att komma igång med.


För er bloggvänner gör det ingen skillnad. Ni bara ändrar adressen till mig i er länk. Och sedan söker ni, precis som med alla andra, upp mig för att se om det finns nya inlägg.


Kramis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Skapa flashcards