surridurr

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Glad är jag

Av Eleonor - 24 augusti 2014 20:50

Fniss på euforisk.


Ska ju börja jobba i morgon.


Nog är det underligt. I april, inlagd på sjukhuset Karolinska, hade jag en natt dödsångest, då det blivit ett akut skede i min sjukdom.  Nu bara 4 månader senare ska jag börja jobba! Underbart


Fnissig och glad. Jobba!


Samt pirrig som tusan.


Sedan jag blev sjuk så har vi bytt plats för kontoret. Nya rutiner. Ny miljö.


Allt nytt!


Hjälp, nog hittar jag dit allt, har åtskilliga gånger varit där förut, men nu måste jag ordna med alla spärrade lösenord. Provnummer ett för min del. Att inte försova mig.

Har förberett med dusch, renbäddning och mobilladdning. Måtte jag vakna i tid. Ber systerYster om hjälp.


Tror ni jag fixar det här?

 
 
Ingen bild

Gun

25 augusti 2014 07:25

Stort, stort lycka till! Så glad jag är för din skull, naturligtvis klarar du av det, som att komma tillbaka från en semester, snart är man inne i trallen igen...

 
Ingen bild

pearl1

25 augusti 2014 09:00

Jajamän... Klart att du fixar detta o "lätt som en plätt" .Du ska se att rutinen finns kvar trots att du varit borta ett tag...Ha en bra o givande , trevlig måndag på jobbet....Kram....

 
terriermatte

terriermatte

25 augusti 2014 11:06

Hejsan vännen.
Jag är så glad för din skull att du mår bättre och kan börja jobba igen. Så jag förstår att du är glad nu och lycka till på din första arbetsdag.
Du finns i mina tankar och var rädd om dig.
Kramar ifrån mig och bebbarna

http://terriermatte.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor - 31 oktober 2014 20:49

Flytt har skett för en tid sedan till:   surridurr.wordpress.com   Detta pga att det är den sight jag kunnat hitta som mest liknar den gamla bloggspacen.  Där ser jag genast alla inlägg vänner gjort, oavsett vilken bloggsight de använder. På ...

Av Eleonor - 9 oktober 2014 21:26

Dock ej om använda kaffemuggar. Utan om köande. Alltså apropå hur vi människor beteér oss emot varandra.   Då man står vid en busshållplats och väntar på en buss så bildar man en kö. När kön börjar bli lång kommer nya resenärer och börjar bilda k...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 22:17

HALLÅ DÄR!!!   Vem plockar undan efter dig? Vem placerar din skitiga disk i diskmaskinen? Vem torkar av bordet efter dig?   På "mitt" lilla kontor där jag jobbat tidigare var det förvisso emellanåt en mindre trivsam situation på diskbänke...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 21:35

OBS Min huvudsakliga blogg finns på surridurr.wordpress.com   Underlig dag har det varit idag, tror jag!   Nej, det kan bara inte vara sant, tänkte jag då väckarklockan talade om att det är dags att gå upp Tog med min paraply efter viss tv...

Av Eleonor - 1 oktober 2014 23:00

  Något jag är nyfiken på, är att få veta av alla er som kanske är medelålders med vuxna barn, eller kanske inte alls - men, vad har ni kvar att göra?   Alla har vi väl mål och drömmar om vad vi SKA eller åtminstone verkligen vill göra?   F...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Skapa flashcards