surridurr

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Söndag 17 augusti 2014

Av Eleonor - 17 augusti 2014 19:46

 


Ännu en sömnlös natt. Kanske somnade runt 4-5-tiden. Men sov till 09.40 vilket var skönt.


Dagens väder, 20 grader varmt men soligt endast då och då. Inte helt dumt med en sådan dag heller.


Surridurrat med Lucas. Han och Amelie har varit barnvakt till Cissis barn från igår eftermiddag till idag på eftermiddagen. Allt har gått jättebra.


Lite halvtrist väder. Så det blev lite matbröds- och kaktillverkning.


Just nu pågår det ekonomiska partidebatten på TV1. Inressant. Allra helst då man pratar jämställdhet! 


 
 
Ingrid

Ingrid

17 augusti 2014 21:13

Ser gott ut.Jag har också bakat idag,och förberett 3 tårtor till min mammas födelsedag imorgon.Vadå för språk på mitt inlägg???Märkligt!!
Jag har skrivit på Svenska och ser mitt inlägg på Svenska.
Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Eleonor

17 augusti 2014 21:25

Aha, tårttillverkning, låter avancerat.
Men när jag går in på din blogg så är inlägget skrivet med något helt annat språk. Arabiska? Hebreiska?
Gå in och titta på din blogg utan att logga in för att se om du då får samma text som jag ser!
Kramis

 
Mia

Mia

17 augusti 2014 21:16

Oj, så flitig du har varit, jag har bara suttit och rensat, redigerat fotona från bröllopet, av 540 foton, blev det 104 som jag är nöjd med. Nu väntar ytterligare koll av dom, innan jag lägger dom på usb och lämnar till bruden, då kan hon framkalla själv, de hon vill ha på fotopapper... Ha en fin kväll, hoppas du får sova bättre i natt! Kram fina du

http://www.matmia.blogg.se

Eleonor

17 augusti 2014 21:23

Är helt övertygad om att de kommer att bli jätteglada över de fina fotona!

 
Ingrid

Ingrid

17 augusti 2014 21:38

Hej,igen.Jag har varit inne nu och ser mitt inlägg på Svenska.
Jag kan ingen arabiska mycket märkligt.
Kan det vara någon som skojar med mig,fniss?????Eller har jag kommit åt
någon knapp på tangentbordet?
Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Eleonor

17 augusti 2014 23:51

Absolut ingen aning, vännen, men ser att ytterligare en bloggvän ser samma problem som jag ser.
Varför inte testa med ett nytt inlägg för att se om problemet återstår!
Kramis

 
Ingen bild

pearl1

18 augusti 2014 10:08

Mmmm, vad gott med hemmabakat. Numera köper jag inte bröd utan bakar själv. Bara små baugettes inköpes...( 6.90) för 6 st på Willys..
Slår "dövörat" till när det kommer till politik..!! Mycket "snack och lite verkstad".......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor - 31 oktober 2014 20:49

Flytt har skett för en tid sedan till:   surridurr.wordpress.com   Detta pga att det är den sight jag kunnat hitta som mest liknar den gamla bloggspacen.  Där ser jag genast alla inlägg vänner gjort, oavsett vilken bloggsight de använder. På ...

Av Eleonor - 9 oktober 2014 21:26

Dock ej om använda kaffemuggar. Utan om köande. Alltså apropå hur vi människor beteér oss emot varandra.   Då man står vid en busshållplats och väntar på en buss så bildar man en kö. När kön börjar bli lång kommer nya resenärer och börjar bilda k...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 22:17

HALLÅ DÄR!!!   Vem plockar undan efter dig? Vem placerar din skitiga disk i diskmaskinen? Vem torkar av bordet efter dig?   På "mitt" lilla kontor där jag jobbat tidigare var det förvisso emellanåt en mindre trivsam situation på diskbänke...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 21:35

OBS Min huvudsakliga blogg finns på surridurr.wordpress.com   Underlig dag har det varit idag, tror jag!   Nej, det kan bara inte vara sant, tänkte jag då väckarklockan talade om att det är dags att gå upp Tog med min paraply efter viss tv...

Av Eleonor - 1 oktober 2014 23:00

  Något jag är nyfiken på, är att få veta av alla er som kanske är medelålders med vuxna barn, eller kanske inte alls - men, vad har ni kvar att göra?   Alla har vi väl mål och drömmar om vad vi SKA eller åtminstone verkligen vill göra?   F...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards