surridurr

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Tisdag 17 juni 2014

Av Eleonor - 17 juni 2014 22:12

Suck!


Bloggspace strular


Nu har det strulat här också i flera dagar!


Skriver mina inlägg i word och klistrar sedan in.


Men sedan några dagar går det helt plötsligt inte att klistra in här. Trist så in i baljan då jag har två bloggar och båda strular.


Kanske ingen större idé att fortsätta här då.......?

 
 
Louise

Louise

22 juni 2014 13:48

Du har ju en wordpress-blogg, som jag hittade för ett tag sedan och kommenterade i. Synd att du inte använder den i stället ... hehe

http://imitttankerum.wordpress.com

Eleonor

22 juni 2014 22:54

Ja, det har du helt rätt i. Men jag kommer inte ihåg användarnamn och lösenord. Vet du hur man beteér sig för att få liksom nollställa och börja om från början? Vill verkligen ha en blogg som funkar
Kram

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

2 juli 2014 19:21

Nu tror jag att bloggspace inte har betalat för sin server igen. Är förmodligen slut på den historian. Så fort jag kommer in där så kopierar jag över mitt material hit. Kramisar.

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Eleonor

3 juli 2014 23:50

Åh, kära vännen. Vi har troligen bloggat i ett kommande konkursbo. Fy f-n så trist.

Är inte riktigt nöjd med tekniken här heller. Dels tekniska brister, dels tråkig blogg.

Jag stänger inte ner den här bloggen, men finns på surridurr.wordpress.com som tycks ha bättre teknik som också främjar "kompisanda"

Kram

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

5 juli 2014 09:57

Jag finns på bloggplatsen...

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor - 31 oktober 2014 20:49

Flytt har skett för en tid sedan till:   surridurr.wordpress.com   Detta pga att det är den sight jag kunnat hitta som mest liknar den gamla bloggspacen.  Där ser jag genast alla inlägg vänner gjort, oavsett vilken bloggsight de använder. På ...

Av Eleonor - 9 oktober 2014 21:26

Dock ej om använda kaffemuggar. Utan om köande. Alltså apropå hur vi människor beteér oss emot varandra.   Då man står vid en busshållplats och väntar på en buss så bildar man en kö. När kön börjar bli lång kommer nya resenärer och börjar bilda k...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 22:17

HALLÅ DÄR!!!   Vem plockar undan efter dig? Vem placerar din skitiga disk i diskmaskinen? Vem torkar av bordet efter dig?   På "mitt" lilla kontor där jag jobbat tidigare var det förvisso emellanåt en mindre trivsam situation på diskbänke...

Av Eleonor - 8 oktober 2014 21:35

OBS Min huvudsakliga blogg finns på surridurr.wordpress.com   Underlig dag har det varit idag, tror jag!   Nej, det kan bara inte vara sant, tänkte jag då väckarklockan talade om att det är dags att gå upp Tog med min paraply efter viss tv...

Av Eleonor - 1 oktober 2014 23:00

  Något jag är nyfiken på, är att få veta av alla er som kanske är medelålders med vuxna barn, eller kanske inte alls - men, vad har ni kvar att göra?   Alla har vi väl mål och drömmar om vad vi SKA eller åtminstone verkligen vill göra?   F...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Din bloggtid är nu

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Hur förbjuder vi fattigdom? Genom politik tycker jag. Hur är det med tiggeri, ska det förbjudas?
 Ja fattigdomen utrotas med förbudet
 Ja för att tiggeriet berör oss illa
 Nej för det löser inga problem
 Nej vi måste synliggöra de papperslösas villkor
 Vet inte

Länkar

Presentation


Så som jag ser det

Fråga mig

2 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Skapa flashcards